Syntetorg Kft. - Rendszerkarbantartás, Rendszerfelügyelet
Nyomtatószerviz, nyomtatójavítás
HP nyomtató javítás, HP nyomtatószerviz OKI nyomtató javítás, OKI nyomtatószerviz Samsung nyomtató javítás, samsung nyomtatószerviz Epson nyomtató javítás, Epson nyomtatószerviz Lexmark nyomtató javítás, Lexmark nyomtatószerviz Brother nyomtató javítás, Brother nyomtatószerviz Canon nyomtató javítás, Canon nyomtatószerviz

Általános javítási feltételek

A javítás elsősorban a megrendelő telephelyén történik kiszállási díj ellenében.

A szerviz a meghibásodott készülék javítására ajánlatot ad, mely 15 napig érvényes. A javítás megkezdésének feltétele a megrendelő részéről az ajánlat szóbeli vagy írásbeli elfogadása. A megrendelő köteles a javítás időtartamára megfelelő helyet biztosítani. A szerviz a javítás megkezdését előleg fizetéséhez vagy a díj és az anyagköltség előre történő megfizetéséhez kötheti.

Minden felhasznált alkatrész vagy részegység új vagy azzal azonos használati értékű. Eltérő megállapodás hiányában a lecserélt alkatrészek a szerviz tulajdonába kerülnek.

A szerviz az általa felhasznált és beépített alkatrészek gyártási vagy anyaghibáira az alkatrész beépítésétől számított 6 (hat) hónapos jótállást vállal.

NEM VÁLLALUNK garanciát az alábbi hibák elhárítására:
  • Papír elakadás, begyűrt papír és idegen anyag okozta problémák helyreállítása esetén
  • Fixáló fólia idegen anyag okozta szakadás esetén
  • idegen beavatkozás, szakszerűtlen kezelés általi hibák miatt
  • nem megfelelő üzemeltetési körülményekből eredő hibák esetén
A jótállás nem terjed ki a javító, karbantartó szolgáltatásra, a megrendelő által jogosulatlanul elvégzett karbantartási munkákból eredő hibákra, a megrendelő által biztosított szoftverre, ill. alkatrészekre, vagy helytelen használatra.

A nyomtatók vonatkozásában az utántöltött/gyártott (nem eredeti) kellékek (tintapatron, toner) használatából eredő károkért a megrendelő tartozik kizárólagos felelősséggel.

Szervizünk egy munkára csak egy kiszállást számol, abban az esetben is, ha többször kell megjelenni a helyszínen. (Pl. nincs alkatrész raktáron)

A megrendelő a felmerült költségeket, a kiszállási díjat és bevizsgálási díjat abban az esetben is köteles megfizetni, ha a hiba nem javítható, a kiajánlott alkatrész árát nem fogadja el vagy úgy dönt, hogy a szolgáltatás elvégzésére nem tart igényt.

A szerviz munkalap alapján a javítás összegéről számlát állít ki. A fizetés módja készpénz, kivéve, ha a felek ettől eltérően állapodnak meg.

szervizvonal, rendszergazda, nyomtatószerviz, számitógépszerviz
MCP
Friss hírek
Valid XHTML 1.0 Strict
Valid CSS!